Ingen sömn, bara oljud

Blev inte så mycket mer sovande. När jag väl kröp ner i den varma bingen, kramade om flickvännen och skulle sluta ögonen körde vaktmästarna igång gräsklipparen nere på gården. En gräsklippare är väl inte så himla farligt tycker väl vissa och jag håller med, en vanlig röd liten gräsklippare är helt okay men nu är det ju så att de här nere kör runt med ett stort jäkla åbäke som låter som ett mindre jetplan så var lika bra o pallra sig upp...

Ännu ett problem för oss som jobbar nätter (även fast jag inte jobbade denna natten, men ändå) nu på sommaren är ju att resten av världen börjar vakna när vi "normalt" går och lägger oss. Men vad kan man göra, kan ju inte direkt springa ner o skälla ut gräsklippsföraren för även om det vore skönt att göra så skulle man ju ändå inte kunna somna när man väl kommer tillbaks upp.

Bara för att det gjorde både mig och flickvännen väldigt irriterande så har ni här en bild på den nyklippta gräsmatten, visst blev den fin... not!


Kommentarer

Fyll i nedan för att kommentera!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

RSS 2.0