Jobb, mobil och Eminem

Är här på jobbet och tar en pause i allt brödbakande, eller ja, några minuter på en extremt oskön stol kan knappast räknas som pause... men i alla fall, har gått och lyssnat på Eminems nya skiva Relapse hela natten och jag måste säga att då jag inte var så himla imponerad första gången jag hörde den så ju mer man lyssnar dessto mer växer den. Även på denna skivan är det med en del "skit"-spår (läs som engelska o inte sånt man gör på toan) vilket förgyller själva "handlingen" runt skivan. Personligen finner jag sista spår 20 - Underground/Ken som det starkaste spåret då texten inte är lika störd som tex spår 4 - Insane samt har ett grymt beat till sig. Fast det är klart, ibland undrar man va fan det är man lyssnar på (lyssna som sagt på spår 4 så förstår du) för vissa av Eminems texter på denna skivan är verkligen inget för den blyge som inte klarar magstarka saker. Hepp, dax o jobba vidare! Detta inlägg är skrivet på en Sony Ericsson W980 med Opera Mini och T9 vilket troligen resulterat i många stavfel :-P

Kommentarer

Fyll i nedan för att kommentera!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

RSS 2.0