iPhone nu eller sen?

Jag kommer skaffa en iPhone, frågan är bara när. Är en aningen sugen just nu då flera företag säljer den med diverse typer av abonnemang så som "fri surf" med mera. Dock går mitt nuvarande 3 abonnemang inte ut fören augusti men man kan säga upp det tre månader innan, vilket är nu, men jag ställer fortfarand frågan till mig själv om det är värt att byta med en gång eller vänta?

Som det känns just nu så vill jag ju ha den men o andra sidan så kan man ju vänta tills mitt nuvarande abonnemang går ut i Augusti då det ryktas om att en ny version av iPhone kommer i sommar med mer utrymme och bättre kamera med mera. Vore fan sketkul med en iPhone då jag testat polarens en del och jag vart helt såld men tror jag gör ett smart drag genom att vänta tills Augusti och hoppas på en uppgraderad version av supermobilen.

(postat via se w980)

Kommentarer
Mia skrev

Vänta ;)

2009-05-13 @ 11:59:53
http://miaos.blogg.se/

Fyll i nedan för att kommentera!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

RSS 2.0