Gardiner och mopsar

Var hemma hos mor och far igår och fick av någon anledning med mig ett par gardier hem (läs morsan hade tröttnat på dem så och tyckte jag kunde ta dem istället). De jag hade förut var väl inte världens snyggaste (jag är kille, inte fan bryr jag mig så mycket om gardiner) så dessa passar bättre helt klart. Enda problemet nu är att det började eka i köket vilket är väldigt irriterande... men får väl fylla på med saker så eket försvinner.

Sen så firade jag och tjejen åtta månder tillsammans vilket hon nästan hade glömt av (men inte jag, ha!) så hon blev överraskad när hon kom hem då det stod en bukett rosor och ett litet paket på bordet. I paketet var något som jag vet M velat ha en längre tid och vilket tillfället är bättre att inskaffa det än när man firar något? Vart i alla fall en spargris där vi kan spara ihop till våran BillyBob en vacker dag ;-)

Nu är bara den stora fråga, vad ska man göra för mat idag?


Kommentarer

Fyll i nedan för att kommentera!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

RSS 2.0