Ännu ett tidigt uppvaknande

Så, här sitter man igen, relativt vaken och kan inte somna om. Tjejen ska upp någon gång vid nio tiden så jag låter henne sova vidare. Det jag har är en jobbskada, eller ja, det är vad jag själv klassar det som i alla fall. I nio fall utav tio när jag är ledig och lägger mig innan klockan två så vaknar jag upp lång innan tuppen galer och kan inte somna om...

Oj, här skriver jag på utan att presentera mig!

Hej, mitt namn är Kristofer och jag är nattarbetare på ett utav de större svenska bageriföretagen här i "morgondagens småstad" Lidköping. Äter ni bröd, vilket 97.6%* av Sverige befolkning gör är sannolikheten att ni mumsat i er något som jag tillverkat, hoppas det smakade. Jag har jobbat natt nu i, ja hur länge är det egentligen, snart tre år skulle jag tro och då det är något jag trivs bra med (även fast det varit en del tjafs och "händelser" senaste tiden) så förstör det oftast ens skönhetssömn de dagar man väl är ledig. Men men, jag antar att det är priset man får betala för att få ut den pengen man får ut den 25e varje månad.

Nåväl, tänkte ge blogg.se en chans då tjejen bloggat här en längre tid och jag börjat bli lite sugen på att skriva av mig ett och annat, om allt och inget, lite här och där.

Ha de fint, hej så länge!

* Helt och hållet påhittat nummer.

Kommentarer
Kristofer skrev

Testing testing

2009-05-08 @ 05:32:16
http://visomjobbarnatt.blogg.se/
Mia skrev

Hihi, testing testing ;) <3

2009-05-08 @ 07:49:20
http://miaos.blogg.se/

Fyll i nedan för att kommentera!

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

RSS 2.0